Åbningstider

Fysioterapien
Mandag - torsdag kl. 7-19
Fredag kl. 7-15

Fitnesscenter
Mandag - torsdag kl. 7-21
Fredag kl. 7-20
Lør- søn- og helligdage kl. 9-16

Telefontid
Mandag - torsdag kl. 8-16
Fredag kl. 8-14.30

Tidsbestilling

59 43 93 04

Ny fysioterapeut

Det er med glæde at vi pr. 1. oktober kan byde Jonas Jakobsen velkommen som fysioterapeut i klinikken.
Jonas har mange års erfaring i privat praksis og er uddannet indenfor det muskuloskeletale og idrætsmedicinske område.

Jonas har stor interesse for,- og er i gang med uddannelse indenfor,- smertefysiologi og smertehåndtering og vil slåedes kunne hjælpe personen med den lidt længerevarende smerteproblematik.

Ydermere vil Jonas varetage behandling af kunder i rygklinikken og sportsklinikken.

Jonas arbejder udenfor den offentlige sygesikring.
Der er tilskud fra sygeforsikring danmark.

Hilsen
FysioDanmark Holbæk
... See MoreSee Less

Ny fysioterapeut

Det er med glæde at vi pr. 1. oktober kan byde Jonas Jakobsen velkommen som fysioterapeut i klinikken.
Jonas har mange års erfaring i privat praksis og er uddannet indenfor det muskuloskeletale og idrætsmedicinske område. 

Jonas har stor interesse for,- og er i gang med uddannelse indenfor,- smertefysiologi og smertehåndtering og vil slåedes kunne hjælpe personen med den lidt længerevarende smerteproblematik.

Ydermere vil Jonas varetage behandling af kunder i rygklinikken og sportsklinikken.

Jonas arbejder udenfor den offentlige sygesikring.
Der er tilskud fra sygeforsikring danmark.

Hilsen
FysioDanmark Holbæk

 

Comment on Facebook

Tillykke til Jonas og jeres klinik😁👍

Sådan kommer du dig ovenpå en Ironman 🏃‍♀️🏊‍♂️🚴‍♂️

Har du været til KMD Ironman Copenhagen i weekenden?

Vores sportsfysioterapeut Anne Gøtzsche kommer her med gode råd til hvordan du kommer bedst igang igen.

Værker kroppen i dag? Det er HELT naturligt. "Maskinen" har ydet en kraftpræstation!

Efter en Ironman er restitution vigtig - aktiv restitution er nøgleordet!

Muskel, - og senevæv er "skadet" efter en så hård belastning og skal hele og restituere. Bevægelse sætter blodcirkulationen i muskulaturen i gang, og det medvirker til at få transporteret de affaldsstoffer ud af kroppen, som har ophobet sig efter en så ekstrem distance. Let træning stimulerer muskelvævets heling og nedsætter ømheden. Cykling og fx svømning en god måde at få gang i blodcirkulationen – uden at overbelaste musklerne. Dette kan med fordel kombineres med udspændings- og bevægelsesøvelser eller yoga.

Anne's korte råd:

1. Aktiv restitution
2. Rigelig med væske og mad, depoterne skal fyldes op, så
spis både kulhydrater og protein.
3. Start først egentlig rigtig træning efter en uges tid, dette
nedsætter risikoen for skader og progrediér langsomt.
4. Vær stolt af din præstation, nyd kick´et...............!!
... See MoreSee Less

Sådan kommer du dig ovenpå en Ironman 🏃‍♀️🏊‍♂️🚴‍♂️

Har du været til KMD Ironman Copenhagen i weekenden? 

Vores sportsfysioterapeut Anne Gøtzsche kommer her med gode råd til hvordan du kommer bedst igang igen.  

Værker kroppen i dag? Det er HELT naturligt. Maskinen har ydet en kraftpræstation!

Efter en Ironman er restitution vigtig - aktiv restitution er nøgleordet!

Muskel, - og senevæv er skadet efter en så hård belastning og skal hele og restituere. Bevægelse sætter blodcirkulationen i muskulaturen i gang, og det medvirker til at få transporteret de affaldsstoffer ud af kroppen, som har ophobet sig efter en så ekstrem distance. Let træning stimulerer muskelvævets heling og nedsætter ømheden. Cykling og fx svømning en god måde at få gang i blodcirkulationen – uden at overbelaste musklerne. Dette kan med fordel kombineres med udspændings- og bevægelsesøvelser eller yoga.

Annes korte råd:

1. Aktiv restitution
2. Rigelig med væske og mad, depoterne skal fyldes op, så 
spis både kulhydrater og protein.
3. Start først egentlig rigtig træning efter en uges tid, dette 
nedsætter risikoen for skader og progrediér langsomt.
4. Vær stolt af din præstation, nyd kick´et...............!!

 

Comment on Facebook

Se her Frank Kjær Johansen🏊🏻‍♂️🚴🏻‍♂️🏃🏼‍♂️😊